fredag 13 april 2012

Stjärnmodeller!

Jag älskar att få vara kreativ & pyssla, att sy är en underbar hobby!
Jag syr ju mest till mina små barn , men nu i vår har jag hunnit sy en del mössor även till vänners barn.
Att få bilder på barnen i mössorna gör en så glad!
Titta bara vilka söta Liten Stjärnamodeller :)
 Och det är klart det ska vara stjärntyg till
Liten Stjärna mössor!
Glada Emil 1år i sin Limestjärnmössa

Lekande  Loke i sin svarta stjärnmössa

Fin  mor & dotter matchning. Sandra i pannband & Hanna 2år i mössa...

 Syskon matchning Manfred & Ellie i lime & ceriserosa stjärnmössor!

Nyfödde lille Adam i byxor & mössa!

 

2 kommentarer:

  1. Hej hej!
    Loui vill nog ha lime-mössan med stjärnor, om den finns kvar!
    Hoppas du mår bättre nu.
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Ja då! Det går bra den på bilden är såld, men jag har tyg så jag kan sy en ny! :)
    KLart Loui måste ha en stjärnmössa! :)
    Är inte alls bra, men hoppas på snabb bättring så jag kan sy igen!

    SvaraRadera