söndag 3 februari 2013

Stjärn-startpaket till en kommande liten stjärna!

 
Nu var det länge sen jag sydde något litet! Nyfödda bebisar är ju såå små!
Bilden är inte helt rättvis, man ser ju knappt vad jag sytt :)
Byxor, scarf, mössa och leksnutte i storlek 0-2mån. 
 
Idag hade jag lyx, fick sova ut, frukost på säng & "sy-tid"! :)
Pyssel är ju min favorit hobby!
Var så länge sedan jag sydde nu... men det tar ju sin lilla tid, att göra detta lilla baby-set tog mig 4h; rita mönster, klippa tyget, nåla, sy, stryka, men när det är klart är det alltid (nästan) värt det!
Varje plagg blir unikt & handgjort.
 
Byxor (med höga vikbara muddar för att gå att använda längre), mössa, scarf & leksnutte (i olika tyg med flecce och leklappar)!
Stjärntyget är Ekologiskt.
 
Det är en gammal vän till mig som ska få en liten gosse i vår som ska kläs som en Liten Stjärna! Välkommen lille stjärna! 
 

2 kommentarer:

  1. Jättefina kläder Elin, den familjen kommer att bli väldigt stolta att få bära just "stjärnkläder"// snyggt jobbat

    SvaraRadera
  2. Detta var sååååå himla sött :))
    Kan man beställa från dig??? Maila mig gärna på Mirjana.peternel@gmail.com

    SvaraRadera