söndag 27 november 2011

Sytt Onepiece i helgen! Supernöjd!

Idag har jag gett mig på en stor utmaning:
 Sytt en onepiece där jag själv designat & ritat mönstret!
inte helt enkelt men efter några timmar var den klar...
Var tycker ni?

Lila collegetyg, turkos mudd, super härliga violtyget i huvan & som fickor. Vit dragkedja & vita banddetaljer & violband runt armen. Tyvärr gör sig varken mönstret eller färgerna sig rättvisa på bild...

 ...en till bild!

 Violbandet matchar violtyget :)


Gjorde även en tröja till T av violtyget, turkosa armar, lila mudd & turkost band i halsen.


Alla nya tyger som kom i fredags är jag supernöjd med.
Det vita violtyget är jag sååå nyfiken på!



Nu ska jag börja sy några breda vuxenpannband!
(150kr/st med eller utan flecce)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar