fredag 27 maj 2011

Välkomna till min syblogg!

Haklappströjor

Äntligen har jag skaffat en syblogg! 
Det är många som frågat om jag har en hemsida eller blogg där man kan följa min hobby...  
Nu är den HÄR: 
Liten Stjärnas blogg!

Jag har alltid gillat att sy & pyssla. När jag var yngre sydde jag om en del byxor till kjolar, gjorde väskor av jeans mm. så intresset har alltid funnits där. 

När Wilmer föddes fick jag sug igen, jag ville göra könsneutrala, färgglada kläder till honom eftersom jag hade svårt att hitta annat än ljusblått i barnklädesbutikerna :)  Min tanke var då att pröva göra lite eget... Jag ville skapa unika, bekväma, lekfulla & ekologiska kläder... Så jag började beställa hem tygprover, lånade svärmors maskin & satte igång... sen var jag fast! Jag vill testa nya saker, fick nya idéer och inspirationen flödar fortfarande, men nu är det tiden som inte riktigt räcker till. Med två busfrön hemma får jag passa på att sy när de sover.... zzz! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar