måndag 9 april 2012

Fågelsång & shorts!

Thildes fågelklänning sydde jag klar för ganska länge sen, men har inte blogga det. 
Hoppas den ska bli fin i vår & sommar!
Turkos är nog min favoritfärg just nu, valde därför turkosrandig arm. Nedan bild även på shorts!
Funderade ett tag på rosa stjärntyget till arm...
Men det ska nog få bli en kjol i stjärntyget?


Livebild på T i klänningen & matchande leggings!

I det randiga tyget har jag också gjort shorts!

Det är första shortsen i den här modellen! (Egen ritat mönster)
Har tidigare mest gjort 3/4 byxor med mudd. Nu ritade en tuffare modell  & la till en rosa rosett.




4 kommentarer:

  1. Jättefint, fint med randigt till!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Åh tackar! älskar det randiga tyget från liandlo! det går att matcha allt!

    SvaraRadera
  3. Vilka härliga barnkläder du syr! Jag skulle också vilja vara så duktig på att sy kläder men jag får nöja mig med att sy annat smått och gått :)
    Gillar verkligen kombinationen på tröjan i det här inlägget!

    SvaraRadera
  4. tack krusidulla :) jag med... såg din blogg och du syr också massa fint!

    SvaraRadera