lördag 3 mars 2012

Andreas har sagt sitt: snyggast ever!

Nu har jag knåpat ihop Henrys klöverkläder! Jättefint! Enkelt, snygg grön, fina klöver & cool modell på byxorna tycker jag! Höga muddar och lite baggy-modell. (Egetritat mönster)
Andreas (sambon) sa att "detta var ju snyggast ever i den kategorin! " kategori? vad han nu menade med det, jo bebisbyxor...
Byxor med höga muddar!

Vikbara muddar för att kunna ha byxorna längre!
Snyggt med matchande scarf & mössa...
Jag tycker den matchningen är bäst & snyggast... man kan ha vilken färg som helst på body nästan, randigt går också bra!

Ville visa mina nya gröna tryckknappar på livebild :) Har även röda, turkosa & cerise
Liten Stjärna tripple...

Känns som det är först när tyget blivit färdigt plagg man ser hur snyggt det verkligen är! Tänk detta tyg ihop med cerise, gilla!

Detta skulle väl passa fint till pannband eller vårmössa? 120kr/st






4 kommentarer:

  1. Det blev ju såå himla fint!! Nu blir dom riktigt vårtuffa både Signe & Henry! :) Signe invigde cupcakesmössan & scarfen igår föressten! En tjej på Lager 70 i Blge tyckte mössan var så fin!!

    SvaraRadera
  2. Åh va bra, tack! ja de kommer bli coolast i västerdalarna.... lätt!

    SvaraRadera
  3. Supersnygga byxor!!! Såna hade Elvira velat ha ;-) kram

    SvaraRadera
  4. beställde hem tyget efter jag sytt klart elviras brallor.... hoppas ni blir nöjda med svamparna!!!? :) skicka gärna livebild petra!!!

    SvaraRadera