lördag 21 januari 2012

Första kjolen, sötaste sköldpaddorna!

Nu har jag testat min första kjol!
En jag tänkt min lilla tjej ska ha när hon fyller 1år & i sommar!
Blev supernöjd, nog kan jag fila lite på mönstret framöver. Gjorde lite lätt fall & med resår i midjan.
Gjorde även en T-shirt till, tänkte först ha turkosa kantband vilket såg super fint ut men fegadev ur och gjorde vitt ;) Får testa med lite färger på andra plagg i detta tyget!

Tyvärr svårt ljus och svårt få en rättvis bild...





Och snutten jag sydde igår blev påtingad av den första som såg den, så fler snuttar lär det bli....

4 kommentarer:

  1. Tyget är ju så sött, kul modell på kjolen!/Åsa

    SvaraRadera
  2. Tackar!!! TYget är ju sååå skönt, fint & underbart!!! Kjolen har jag ritat själv, men fick idén från en kjol jag köpt på pop till min dotter som hon vuxit ur...

    SvaraRadera
  3. Så fina kläder du syr! Älskar det där tyget, måste verkligen ta och shoppa lite!

    SvaraRadera