onsdag 31 augusti 2011

De finaste byxorna jag någonsin gjort! & saker tillsalu...

Åh, nu är jag änligen klar med Thildes röda byxor!
Jag fick en idé om att röda babymanchesterbyxor med fuskfickor skulle bli snyggt... Jag använde som vanligt mitt eget mönster, fantasi & kreativitet.


Röda manchesterbyxor (smalrandigt tunnt) med höga vikbara muddar, påsydda fickor i prickigt tyg och prickiga band.
En Elefant dekorerar baksidans ena del... Lägger ut live bild när hon växer i de!


Nya tuffa haklappar testade jag också!


Riktigt snygga, mina favoriter! Måste ses, klicka för förstoring! Prickigt band på svart & rödrutig.

Snygga att ha framme, roliga att ha på sig, lätta att ta med (tar liten plats) lätta att göra ren & håller länge!

Jag vill tacka alla läsare för mail, förfrågningar & komplimanger... Tyvärr hinner jag inte sy på beställning.!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar