söndag 29 maj 2011

Sommarens snyggaste kepsar & hattar!

Grönprickig keps stl 50, uggelkeps i stl 0-4mån, turkos solhatt 0-4mån, grönprickig solhatt stl 50.









Ååå va glad jag är att jag tillslut vågade mig på att testa göra kepsar! För visst blev de bra? Solhatt testade jag göra förra sommaren men blev inte alls nöjd, men sent igår kväll fick jag en idé och fick bara lov att testa! Hade också tänkt göra en vändbar hatt men nej, det gröna "pricktyget" var så sommarfint! Det turkosa uggeltyget var minst lika snyggt som det lila jag gjorde klänning av för ett tag sedan. Måste visa några bilder trots att de inte är riktigt klara än...


Thilde i den lilla turkosa solhatten med elefanter på!

Wilmer gilla att ha kepsen på sig!
Han har också en t-shirt med valar som jag gjort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar